Just gonna stand there and watch me burn
你是不是就打算站在那看著我憤怒燃燒
But that's alright because I like the way it hurts
不過算了,因為我喜歡這心痛的感覺
Just gonna stand there and hear me cry
你是不是就打算站在那聽著我嚎啕大哭
But that's alright because I love the way you lie,
不過算了,因為我連你的謊言都愛,
I love the way you lie
連你的謊言都愛……

I can't tell you what it really is
我不能告訴你它到底是什麼
I can only tell you what it feels like
我只能告訴你它是一種什麼感覺
And right now it's a still night in my wind pipe
現在我的氣管像被堵住一樣
I can't breathe but I still fight while can fight
無法呼吸 但是我仍在盡力堅持
As long as the wrong feels right it's like I'm in flight
就像被丟到高空一樣沒有任何感覺
High off the law, drunk from my hate,
借酒澆愁發洩憤怒想要掙脫束縛
It's like I'm huffing paint and I love it the more I suffer, I suffocate
我就像溺了水一樣,越是掙扎就越窒息
And right before I'm about to drown, she resuscitates me
就在我即將淹死的時候,她拯救了我
She fucking hates me and I love it.
我愛她這種他媽恨我的感覺
Wait! Where you going?
『等等!你要去哪兒?』
I'm leaving you
「我要離開你。」
No you ain't. Come back we're running right back.
『不,你不能走。回來吧,我們能夠重來!』
Here we go again
『我們重新來過吧。』
It's so insane cus when its going good its going great.
這真神奇,因為它朝著完美的方向發展
I'm superman with the wind at his back
我就像超人一樣無往不利
Shes Louis Lane but when its bad its awful, I feel so ashamed I snap
她就像超人的白痴女友,白痴的時候蠢到不行我都覺得丟臉
Who's that dude? I don't even know his name
這傢伙又是誰?我連他名字都不知道 
I laid hands on him, I'll never stoop so low again
我揍了他,告訴她我再也不會妥協了
I guess I don't know my own strength
連我自己都不知道我態度有這麼強硬

Just gonna stand there and watch me burn
你是不是就打算站在那看著我憤怒燃燒
But that's alright because I like the way it hurts
不過算了,因為我喜歡這心痛的感覺
Just gonna stand there and hear me cry
你是不是就打算站在那聽著我嚎啕大哭
But that's alright because I love the way you lie,
不過算了,因為我連你的謊言都愛,
I love the way you lie,
連你的謊言都愛……
I love the way you lie.
連你的謊言都愛……

You ever love somebody so much you can barely breathe
妳曾經愛一個人愛到窒息嗎?
When you're with 'em
當妳和他們在一起的時候
You meet and neither one of you even know what hit 'em
你們滿足了 而你們沒一個人知道自己到底在幹什麼
Got that warm fuzzy feeling
慢慢享受妳自己搞的曖昧吧
Yeah, them those chills you used to get 'em
呵~想想那些你們曾經的歡樂時光
Now you're getting fucking sick of looking at him
現在妳連看對方一眼都感覺他媽的噁心 
You swore you'd never hit him; never do nothing to hurt him
妳發過誓再也不會做出任何傷害他的事情
Now you're in each other's face spewing venom in your words when you spit them
但是妳現在卻換了副嘴臉對他惡言相向
You push pull each other's hair, scratch claw hit him
妳現在卻把他當球一樣推過來踹過去,不停地傷害著他
Throw him down pin him
妳在蹂躪著他,讓他感到如坐針氈
So lost in the moments when you're in them
如此像已經沉迷似的傷害著對方
It's a race that's the culprit controls your boat
這就像是一次拔河,但卻是罪惡在掌控著你
So they say you're best to go your separate ways
它告訴你分道揚鑣是你最好的選擇
Guess if they don't know you cus today that was yesterday
他們大概不知道今天這些問題都是昨天留下的爛攤子
Yesterday is over it's a different day
如果以前的事沒發生現在就不會這樣
Sound like broken records playing over but you promised her
就像老舊的唱片一樣跳針又跳針的重複你對她的承諾
Next time you show restraint
下次你要克制自己
You don't get another chance
不然你們之間就沒有機會了
Life is no Nintendo game
生活不像在玩Wii
But you lied again
然而你又說謊了
Now you get to watch her leave out the window
現在你只能眼睜睜看著她給你的最後一次機會溜走
I guess that's why they call it window pane
我想這也就是所謂的遺憾吧……?

Just gonna stand there and watch me burn
你是不是就打算站在那看著我憤怒燃燒
But that's alright because I like the way it hurts
不過算了,因為我喜歡這心痛的感覺
Just gonna stand there and hear me cry
你是不是就打算站在那聽著我嚎啕大哭
But that's alright because I love the way you lie,
不過算了,因為我連你的謊言都愛,
I love the way you lie,
連你的謊言都愛……
I love the way you lie.
連你的謊言都愛……

Now I know he said things hit things that we didn't mean
現在我明白了她說的事與願違和口是心非
And we fall back into the same patterns same routine
我們又回到了原來的路上
But your temper's just as bad as mine is
妳脾氣跟我一樣壞
You're the same as me
妳跟我根本是一樣的
But when it comes to love you're just as blinded
但是每次當我們快有完美結局時卻總是錯過
Baby, please come back
寶貝,請妳回來吧
It wasn't you, baby it was me
好吧寶貝,都是我的錯
Maybe our relationship wasn't as crazy as it seemed
其實我們的關係並沒有看來那麼的無可救藥
Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano
也許我們就像是水火相容的結果
All I know is I love you too much to walk away though
我只知道我愛妳愛得無法自拔
Come inside, pick up your bags off the sidewalk
回家吧,帶著妳的行李回家吧
Don't you hear sincerity in my voice when I talk
難道妳沒有聽出我聲音中的真誠嗎?
I told you this is my fault
我都說了,這都是我的錯
Look me in the eye ball
過來看著我的眼神
Next time I'm pissed, I lay my fist at the drywall
我絕不會再發火再動手了,
Next time. There won't be no next time
絕不會了
I apologize even though I know its lies
我明知道我的道歉是謊話
I'm tired of the games I just want her back
但我受夠這場爭執了,我只想讓她回來。
I know I'm a liar
我知道我是個騙子
If she ever tries to fucking leave again
但是如果她再幹他媽的想要離開我的話
Im'a tie her to the bed and set this house on fire
我會把她綁在床上,連房子一起燒了……!

Just gonna stand there and watch me burn
你是不是就打算站在那看著我憤怒燃燒
But that's alright because I like the way it hurts
不過算了,因為我喜歡這心痛的感覺
Just gonna stand there and hear me cry
你是不是就打算站在那聽著我嚎啕大哭
But that's alright because I love the way you lie,
不過算了,因為我連你的謊言都愛,
I love the way you lie,
連你的謊言都愛……
I love the way you lie.
連你的謊言都愛……

arrow
arrow
    全站熱搜

    叛逆媽咪UKI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()